pátek 11. dubna 2014

"Are our lives just the aggregate of the lies we've told?"

Netušila jsem, jak pojmenovat článek, tak jsem tam pleskla citát z Any human heart (William Boyd), jakou jsem dneska dočetla a musim říct, že kdybych měla napsat seznam pěti nejoblíbenějších knížek, tak tam určitě bude.. Ale teď k tomu, proč vás otravuju.. Kapitolu musím posunout na zejtra, protože jsem jí sice měla už skoro přeloženou, jenže počítač mi pak hodil modrou smrt a většina se smazala - zůstalo prvních 100 slov.. Asi si umíte představit můj vztek :D.. Nejspíš vydávání posunu na sobotu a úterý, vzhledem k tomu, jak jsem hotová každej pátek.. Nejspíš bych to stihla ještě tak do hodiny a půl přeložit, jenže jsem si teď vypěstovala takovej strašnej "zlozvyk" chodit spát už klidně i v půl devátý, tudíž si nemyslim, že by z toho vzešlo něco dobrýho :D.. Už tady sotva mžourám do obrazovky, takže to vidím tak, že si pustim X-Mena: FC a vytuhnu u zírání na mojí nejnovější závislost McFassy <3.. Dobrou noc :)

0 komentářů:

Okomentovat

Jestli jste se rozhodli vyjádřit k nějakýmu mýmu výplodu, tak byste měli vědět, že vás strašně moc miluju! Děkuju :)