sobota 28. června 2014

*exhausted as hell*

V poslední době chci strašně moc psát, ale jsem tak vysílená, že nedokážu vymyslet plnohodnotnou povídku, tak mě napadlo, jestli se někdo z vás do toho nechce pustit se mnou? Prosím? :))) Víte, co myslim :D Takovej ten způsob, kdy vy napíšete kus, pak já napíšu kus a takhle si to budem pořád navzájem posílat, dokud to nedopíšem :D - doufám, že je to aspoň trochu srozumitelný :D kdyby nějaká z vás byla ochotná se se mnou do toho pustit, tak bych byla strašně vděčná <3 nemám totiž ani moc čas, abych něco vyplodila sama a strašně mě to deptá...
Víte, jak vás miluju..*

24 komentářů:

  1. Zajímavý nápad :D nevím, jestli mě by něco takového šlo... ale jsem zvědavá, jak to s tebou dopadne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych do toho klidně šla... jen nevim, jestli bych něco vymyslela :D Ale můžem zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky nemám tušení, jak to dopadne :D ale zkusit to chci! :D dyžtak se zejtra domluvíme, jak to uděláme :) já teď už do půl hodiny odpadnu vyčerpáním :D

      Vymazat
    2. Ok, kdyštak můj e-mail je veri666@email.cz :D

      Vymazat
  3. Zajímavý nápad, šla bych do toho hned :-) Probírat příběh s někým je daleko větší výzva než napsat ho sám ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak skvělý!:D:) Já mám nápadů spoustu, ale nikdy to nemá hlavu ani patu - jsou to jenom takový útržky příběhů :D

      Vymazat
    2. Tak se do toho dáme a klidně něco napíšem :-) Pokud teda chceš ;-) Můj email je Draconiana@seznam.cz

      Vymazat
  4. Hádám, že si budu muset stoupnout do fronty.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, jsem ani nečekala, že tolik lidí se do toho bude chtít pustit :D - ale jsem strašně ráda :D napiš mi na e-mail (wheresmyloki@gmail.com - já vím, děsivý :DD ale mě nic nenapadalo a chvátala jsem při zakládání :D) a domluvíme to :)

      Vymazat
  5. Bezva- napíšu, co nejdřív..(I když potrvá minimálně ještě týden než dokončíme ten pokoj, takže si nejspíš dám trochu načas) :/ Každopádně se těším na spolupráci..! :D :D Btw. ten e-mail je suprovej.. :D :)
    Můj e-mail je nikola.strach@seznam.cz -pro případ, že by sis říkala, jaký magor ti to píše *Jo to mluvím o sobě mimochodem- ahoj!* A toho názvu si prosím nevšímej, protože když pomineš absenci diakritiky a přípony -ová, je to skutečně moje příjmení... :D *A prej, že ty máš děsivý název e-mailu* :D Páni, nějak se tu vypisuju.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, já mám času dost :D
      Náhodou; e-mail máš dobrej :D

      Vymazat
  6. Klidně bych do toho šla, ale jak vidím, zájemců už je dost a já navíc stejně o prázdninách budu trochu mimo blogový svět, takže to radši nechám na jiných. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ani nemá cenu říkat, že bych do toho šla, protože zájemců je neskutečně. :D a ani si to nezasloužím, za to nekomentování.. ale stejně se hlásím :D dočtu to tady vsechno slibuju.. Astrid jsem musela dočíst ještě před tím, než jsem rozklikla tenhle článek :D Jsem zvědavá na tu novou povídku :3 (tu, co teďka budu dočítat)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tady úplně zírám kolik lidí do toho se mnou fakt chce jít :D já se určitě ozvu až třeba s Veri tu povídku dopíšem a taky něco sepíšem :) a za nekomentování se neomlouvej, já to plně chápu :) sama teď sotva stíhám :D

      Vymazat
  8. Nevím, jestli má cenu ještě psát, že mám taky zájem, když už je tu zájemců, víc než dost, ale docela bych vyzkoušela psaní povídky na tohle téma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle určitě neni naposled co žadonim o pomoc, takže se příště určitě ozvu :)

      Vymazat
  9. Tak to vypadá, že já budu muset počkat na nějakou další akci :D
    Už se hrozně moc těším, co dáte dohromady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalších akcí bude spousta :)
      Já jsem taky zvědavá, jak to dopadne :D

      Vymazat
  10. Kdybych za sebou neměla zkušenost s double-writing možná bych do toho někdy šla, ale... vždycky pokazím spoustu věcí a nedocházejí mi určité spojitosti, protože se na to úplně nesoustředím, takže to bude i do budoucnosti nejspíš zamítavá odpověď:D Nicméně se těším, co spolu, holky, sepíšete:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky strašně matlám, ale Veri to zatim po mě úspěšně žehlí, tak doufám, že jí to nepustí :D

      Vymazat

Jestli jste se rozhodli vyjádřit k nějakýmu mýmu výplodu, tak byste měli vědět, že vás strašně moc miluju! Děkuju :)