pondělí 3. března 2014

Tagy aneb něco co jsem vážně nečekala :D

Tak vás dneska otravuju ještě jednouuu - určitě skáčete nadšením. :) Clarissa mě označila v tagu, jakej už chvilku koluje a já to vážně nečekala, protože přece jenom jsem tu chvilku :D Asi to nemusím vysvětlovat, vzhledem k tomu, že z těch pár lidí, který čtou moje výplody už většina nominovaná byla a tím se zmenšuje i můj počet "nominací" na tak dva blogy z obvyklých pěti :D už to nebudu okecávat a pokusim se co nejsrozumitelnějc odpovědět..
Tak jo..update:D.. po dopsání prvních otázek jsem zjistila, že mě označila ještě The Escapist, takže tohle bude asi nejdelší článek, jakej kdy vyplodim :D Kdo tohle přečte celý má můj obdiv, protože já ani nejsem schopná se donutit přečíst si to sama po sobě :D



Začnu teda těma deseti faktama :D
1. Poslouchám hlavně KISS (<333), AC/DC,  Gn'R a podobný skupiny a nedokážu vystát "moderní" hudbu :D prostě nějaký Rn'B nebo jak to je, fakt nedokážu poslouchat :D občas si poslechnu i nějakou klasickou hudbu a většina mýho okolí na mě kouká, jak na cvoka, ale ať táhnou :D
2. Strašně moc čtu už od mala.. Přes fantasy (Eragon<3) přes Austenovou a Hardyho až po Fifty shades (strašně se mi to líbilo, když jsem to četla poprvé, ale když se nad tim zamyslim, napsaný je to vážně děsně, ale Christian je slaďouš <3)
3. Jsem naprosto beznadějná v chemii a matice, ale zatím úspěšně přežívám gympl :D
4. Taky úplně nenávidim němčinu a všechno s tim spojený.. Nečekaně jí mám na škole povinnou.. Netušim jak, ale vždycky ty testy nějak zvládnu, jenže kdybyste po mně chtěli nějakou větu, tak umim jenom Ich habe keine ahnung.
5. Od tý doby co jsem propadla Hiddlesovi a postupně i dalším pár slaďoušům (no co :D) mám strašnej problém navázat vztah s někym v mým věku, protože prostěěěě to nejde :D
6. Strašně mě dokážou vytočit řeči typu Knížky jsou strašný. Jak někdo může číst. a podobně :D to jakmile někdo vypustí, tak už nedokážu bejt v jeho společnosti :D
7. Nenávidim se za to, jak jsem vysoká, protože strašně miluju podpatky a většina mých bot je na podpatku, ale s mýma 177cm je to těžký, když mi je většina lidí potom po ramena :D
8. Sleduju strašně moc seriálů.. Asi 10 :D od 2 Broke Girls přes Glee a Once Upon a Time po Doctora Who, Sherlocka nebo Sons of Anarchy :D
9. Bojim se smrti - hrozně moc :D mívám takový ty záchvaty úzkosti, je to vážně strašný, jenže se toho nedokážu zbavit..
10.  Nakonec sem napíšu něco u čeho se nebudu tolik rozepisovat :D 17. května mi bude sedmnáct :)


Otázky od Clarissy
1) Stát/město, kam by ses chtěl/a nejraději podívat?
Takže první otázka na jakou odpovim slohem, protože se nedokážu většinou vyjadřovat moc stroze, když nejde o výběr z pár možností a i u toho to většinou ještě okecávám :D - Chtěla bych se podívat úplně všude, když přijde na tyhle věci jsem strašně akční, ale nemám nikoho, kdo by se mnou jezdil.. (Dobrovolníci?:)):D) taky se plánuju odstěhovat z týhle země a to bych nejradši buď do Londýna nebo někam do Kanady <3 kdyby to neprošlo, tak mám ještě v záloze Benátky :)
2) Nejmilejší věc?
Jedna? :D No to bych nad tim přemejšlela dlouho.. Radši to tu vypíšu :D takžeeeee můj mobil, bez jakýho nepřežiju ani půl hodiny; taťky tričko z koncertu Pink Floydů z roku 1996, který mi dal na spaní, když mi bylo 5 - a nějak v něm spim doteď :D; moje vlastní Tess z d'Urbervillů, jakou jsem konečně před měsícem sehnala v antikvariátu <3;  škraboška z Benátek, jakou stejně nikdy nepoužiju, ale musela jsem jí nutně mít a je krásná <333 :D; moje první lodičky; asi 10 dalších knížek :D; kytara, jakou mi dala sedm let zpátky babička a já na ní pořád neumim hrát :D a asi už to radši ukončim nebo tady budu celou noc :D takže poslední nejmilejší věc, jsou Montíci <33 víte co myslim, takový ty dětský úžasný jogurty :D
3) Co je pro tebe důležitější, minulost, přítomnost nebo budoucnost?
 To se nedá jen tak říct, ale minulosti se snažim zbavit a v přítomnosti jsem až moc spontánní, takže budoucnost jde většinou stranou a svoje chyby si uvědomuju, až když to nejde vrátit :D takže tak..
4) Sukně nebo džíny?
Jak kdy, ale radši mám asi sukně, hlavně pasový a s volánkama <3 těm nikdy nedokážu odolat..:D
5) Zajímáš se o svou rodinnou historii?
 Není na ní nic zajímavýho, už druhej rok se to snažím vysvětlit učiteli na dějepis, jakej po nás chce pořád nějaký totalitní zážitky prarodičů a on to pořád nechápe.. :D
6) Jak reaguješ, když se někomu, popř. tobě stane bezpráví?
 Noooo.. hodně :D hlavně v kolektivu, když se něco stane, tak to asi řešim nejvíc ze všech.. Někdy to má nevýhody, třeba když se hádáme s učitelem nebo tak :D vždycky si pak na mě zasednou :D
7) Počítač nebo knížka?
Když to jde tak vždycky knížka <3 ale zase co by to bylo za život bez fanfikcí? :D
8) Když máš průšvih, svěříš se radši mámě nebo tátovi?
Mámě a pak počkám až to nějak jemně poví taťkovi :D ale já většinou průšvihy nemívám, jsem hodná :D
9) Kočka vs. pes? (lepší domácí mazlíček)
Psi jsem měla vždycky radši :D kočky mě maličko děsí :D
10) Naštveš se snadno?
 Jak na koho.. Ale většinou ne, jsem povznesená :D navíc mám důležitější věci na práci, než se s někym dohadovat :D - třeba tupě zírat celej den na tumblr plnej Hiddlese <3



Otázky od The Escapist
1. Jaké je tvé vysněné povolání?
 Momentálně plánuju stát se psycholožkou a mít svojí vlastní ordinaci, kde budu mít to obrovský kožený křeslo jenom pro sebe, jako maj ve filmech :D nebo by mě taky bavila scénáristika, nejlíp v divadle :)
2. Nejoblíběnější hudebník?
KISS <3
3. Co tě na psaní nejvíc baví?
Asi ten únik z reality a taky to, že ten svět obsahuje Lokiho :D :)
4. Co na světě nejvíc nesnášíš?
Třináctiletý holky co kouří a chodí strašně "pařit" každej pátek, hrozně se opíjí a potom s tim spamujou sociální sítě..
5. Tvá oblíbená barva?
Bejvala to modrá, ale teď je to takový neurčitý :D mám ráda spoustu barev od mentolový po sytě růžovou..
6. Tvůj největší vzor je?
 Nikdy jsem vzor neměla, z každýho člověka si něco vezmu a pak z toho skládám svojí osobnost..
7. Nejoblíbenější měsíc v roce?
Květen :) a ne kvůli tomu, že mám narozeniny ! :D ale prostě celá ta atmosféra, teplo, blíží se konec školy, všude jsou kytky.. :D 
8. Máš z něčeho fobii?
Z temnoty, ze smrti a trochu i z osamostatnění.. Strašně se bojim postavit se na vlastní nohy.. Musim na tom zapracovat :D
9. Co si myslíš o mých povídkách, pokud je skutečně čteš? :-D
 Musím se přiznat, že jsem zatím dočetla jenom jednu tvojí kapitolovku, protože čtu strašně moc povídek najednou a snažim se nějaký si schovat až pojedem na hory, abych si je nastahovala na cestu do auta :D ale píšeš skvěle :)
10. Ne, nedá mi to, poslední, závěrečná a nejzákeřnější. Co by si dělala jako první, kdyby si se skutečně setkala s Lokim? :-D
Asi bych zůstala stát jako opařená, vzhledem k mojí reakci, když jsem Toma jenom viděla na plátně při promítání Coriolanuse, kdy jsem sebou málem sekla :D
Ffffuuuuu :D Trvalo mi to napsat asi dvě hodiny :D 
Takže chci vám ještě jednou poděkovat za nominace a teď k mým otázkám.. Doufám, že mě napadnou nějaký smysluplný. :D
1. Sleduješ seriály od BBC? (ať už Sherlocka nebo jejich zpracování knížek)
2. Oblíbený jazyk a umíš v něm mluvit?
3. Kolik sociálních sítí používáš?
4. Nejoblíbenější film a knížka?
5. Oblíbený citát?
6. Líbí se ti Hiddles víc blond nebo s černýma vlasama? (:D)
7. Hraješ na nějaký hudební nástroj?
8. Jak dlouho máš blog?
9. Jak jsi přišla k psaní povídek? 
10. Tablet nebo laptop?
- dobře, nějaký otázky jsou strašný, ale mě vůbec nic nenapadá, tak odpusťte :D
A nominuju teda Electru díky, který se moje slovenština mírně pozvedla a možná jí časem i budu ovládat :D a Veri, u který si sice nejsem jistá, jestli čte moje výplody, ale kdyby náhodou :)

1 komentář:

  1. Díki. To je vážne prekvapenie. Som rada že som ti pomohla zlepšiť slovenčinu.
    Na tvoje otázky sa budem snažiť odpovedať čo najskôr.

    OdpovědětVymazat

Jestli jste se rozhodli vyjádřit k nějakýmu mýmu výplodu, tak byste měli vědět, že vás strašně moc miluju! Děkuju :)