úterý 20. května 2014

Astrid and the Avengers - Loki/OC - 12. kapitola (2. polovina)

Tak jak jste si asi všimli, škola toho na mě navalila podle očekávání spoustu. I dneska se nezastavim, takže si užijte kapitolu a já zas utíkám.. :)




"Je pozdě! Nedokážu to zastavit..." odpověděl Loki a rozhlédl se po městě.
"Ale dokážeme to společně." Thor odvětil. Cítil, že už přiměl Lokiho k rozumu, ale v tom se na něj jeho mladší bratr otočil, prohnaně se usmál a zabodl mu svou dýku do boku.
"Sentiment." zašeptal mu Loki, než se blonďatý princ skácel na zem. Thor potlačil bolest a prohodil svého nevlastního bratra nejbližším oknem. Poté vytáhl Lokiho opět na nohy a hodil ho zpět na balkón. Už měl dost jeho her. Loki věděl, že Thor bude pokračovat v boji a snaze změnit jeho názor. Zabránil, aby se to stalo tím, že se skutálel z platformy a dopadl na jeden z létajících strojů jeho spojenců. Věděl, že Thor by Astrid nikdy neublížil, takže bylo bezpečné odejít. Thor vytáhl dýku ze svého boku a pohledem přelétl své okolí. Astrid se k němu pomalu přiblížila a položila mu ruku na rameno. Instinktivně ji chytl pod krkem, ale když poznal její tvář, tak se ihned omluvil.
"Nech mne to vyléčit." pronesla a zamračila se na jeho proděravěné brnění.
"Nejsi na naší straně, proč bys mi pomáhala?" odpověděl, stále vytočený Lokiho klamem. Astrid jemně vyléčila jeho malé zranění, naštěstí nebylo tak hluboké, aby mohlo mít vážnější následky.
"Nezáleží na čí straně jsem, Thore, nikdy tě nenechám trpět." řekla upřímně.
"Proč nejsi v bitvě?" zeptal se Thor uvolněně, když bolest ustala.
"Loki chce, abych zůstala v bezpečí. Nechce, aby se ho Avengers pokusili zranit přese mě." vysvětlila. Thor se zasmál.
"Pouze Loki by takhle manipuloval." odpověděl, Astrid ho spražila pohledem, po jakém se ihned smát přestal.
"Nikdy si nemůžeš být jist, Avengers možná bojují za Zemi, ale nemají všichni dobrá srdce. Black Widow je koneckonců nájemná vražedkyně, jaká kdysi pracovala pro špatné lidi." odvětila Astrid, která stále chovala k Natashe zášť.
"Možná, musím se vrátit do boje, zůstaň v bezpečí, sestřičko " usmál se Thor.
"Jak bych se mohla dostat do nebezpečí, když na mne oba dohlížíte? Pochybuji, že se sobě navzájem dokážete podívat do očí, ale vím, že mě oba budete chránit." odpověděla vážně. Thor ji položil ruku na rameno.
"Ochráním vás oba. To rodina dělá." pronesl než zatočil kladivem a vzlétl. Astrid smutně pozorovala zuřící bitvu a ptala se sama sebe; kdy tohle všechno skončí?

4 komentáře:

  1. Skvěle, pokračování! :D
    Jsem zvědavá, jak se to vyvine dál :D

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na pokračování.. :) -Doufám, že to Loki zase nějak nezvoře.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc mě zajímá kdo to zase spacká a jak se to rozuzlí takže překládej překládej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Astrid je jedna z mála ženských postav, které mi přijdou sympatické.....poklona :)
    Tak sem hlavně zase někdy přiběhni na pokračování :D

    OdpovědětVymazat

Jestli jste se rozhodli vyjádřit k nějakýmu mýmu výplodu, tak byste měli vědět, že vás strašně moc miluju! Děkuju :)